Arzuazeri98 merhaba bizde 4ay 4 günlük olduk .36.haftada doğum yaptım , sürekli eldiven kullandık yüzünü çiziyo diye son 2haftadır eldiven kullanmıyoruz, hiçbişey tutamıyordu diye. Ayına uygun çıngırak aldık öyle başladık tutmaya ce sürekli parmağımı tutturuyorum uykuya bile öyle dalıyo. 2.ayından beri ellerimle ellerine destek verip kalkma çalışması yapıyorum bu hafta tamamen kalkabiliyo ,sürekli konuşuyoruz onunla tabiki hepsine ses tepki vermiyo sadece gülüyo çoğu zaman, ama bol sesli gülücükleri de oluyo, şarkı söylüyorum , hep sesli bi şekilde zeka kartlarını gösterip bişeyler uyduruyorum