Merve260313-goktug günde bir defa polivit diye bi şurup verdi ,ekstradan otipax buda yemek yiyemedigi zaman ,yutkunamadigi zaman veriyrum ağız yaralari için ,uyusturuyo biraz ,bizimkide doğru dürüst bişey yediremiyrum ,emmiyoda ,ben yaotgim çorbaları biberonuna koyup veriyrum az az yiyo ama en azından elinden oluyo ,sizde deneyin isterseniz ,belki faydası olur .