Hayymoomm 0-6 almalısınız, ben sma kullanıyordum aşırı memnundum hiç gaz yapmayana falan girmeyin her bebeğin tepkisi farklı çnk. Comfort aldım ben gaz yapmasın diye ki ona özel mama ama oğlumu mahvetti optiproya döndüm yine. Ancak deneyerek oturtabilirsniz 😌