Kızlar kızım hiç bişi yemiyor zorla kaşığı ağzına sokuyorum 2 saat ağzında bekletiyor öyle yutuyor. Sabahları yumurta veriyorum onu yiyor 1 tane. Bi kaç tane de ek üstüne bişiler sürüp veriyorum iki üç lokmadan sonra yemiyor. Öğle yemeği olarak da az bişi evde ne varsa benle birlikte ona da veriyorum bazen yiyor bazen yemiyor. Akşam da çorba ekmek vs veriyorum. Onda da bi kaç kaşık zorla ağzına koyuyorum 2 saat ağzında tutuyor. Gece uyumadan önce de bişiler veriyorum onu da yiyor ama yine ağzında tuta tuta iki saate bitiriyor. 16 aylık kilosunu bilmiyorum evdeki tartıya oturtunca 9 buçuk çıkıyor. Napıcam böyle. Sizinkiler ne yiyor gün içinde? Kek pasta gibi şeyleri seviyor ama yemek sevmiyor. Vitamın iştah açıcı falan kullanan var mi?