Bizim doktorumuz dikkatle ölçüyo sağlık ocağındaki de ölçmek için ölçüyo resmen bebeğimin boyunu bi önceki aydan kısa ölmüştü sağlık ocağı o yüzden sadece kendi doktorumun ölçtüğüne bakıyorum eğer kendi doktoruna önce gittiysem sağlık ocağına direkt onu söylüyorum sisteme giriyo