1 yaşında bebeğim diş çıkarıyo bi kaç tanesi patladı şimdi görünürde 1 tane daha var. Normalde düzenli her gün normal kıvamda kaka yapardı. Yaklaşık 1 haftadır fındık kadar taş gibi sert kaka yapıyo günde 2-3 tane anca yapabiliyo ve yaparken çok zorlanıp ağlıyo çok üzülüyorum o halini gördükçe. Gün kurusu pişirip veriyorum, zeytinyağı içiriyorum. Armut, incir verdim. Pilav makarna gibi şeyleri kestim ama hiç düzelmedi. Acaba dişten mi yoksa başka bi sıkıntısı mı var