Merhaba arkadaşlar ben dün bağırsak felci postu atmıştm buraya herkes bana demişti başka hastaneye git bende gittim eğitim araştırma hastanesine fakat doktor hiç röntgen falan çekmedi sadece yemek listesi çıkardı bize o kadar ve hiç bişeyi yok dedi neye dayanarak bisi yok dedi anlamadım ben gene başka yeremi gitsem acaba içim hiç rahat deil