Benimde bebeğim Cok terliyor özellikle kafası ama sanırım bebekler yorulduklari için de terliyormus ya da kalın giydiriyorsaniz sistem olarak çocuk ter atarak vücut ısısını dengede tutmaya çalışıyor çok isinip ateşe dönmemesi için ,bende böyle olunca bı kat üstünü cikariyorum mesela o kadar sarıp sarmalamiyorum ,ama genede emerken terliyor yorulunca, terini silip kurutuyorum üzerinde sogumasin diye ,saçlar da bütün bebeklerde ilk bı yaşa kadar falan dökülür kendini yeniler yerine yeni saçlar çıkar benimde bebeğim sacliydi yarısı döküldü iki ayda😊