Kızım 8 ay 3 günlük. 1 haftadır huy değiştirdi. Gece kalkıp beşiğinde oturuyor, ağlıyor. Gece uykusuna zor dalıyor. Bu akşam gözlerini ovalayıp ağladı habire, beşikte sürekli emekleme pozisyonu alıp kalkıyor. Kendi kendine uyuyan kızım kucağımda uyumak istiyor, kafasını göğsüme gömüyor 🤷🏻♀️ 8. Ay bize iyi gelmedi. Diş ağrısı olsa bağıra bağıra ağlar diye düşünüyorum ama bununki mızmızlanma ağlaması 🤦🏻♀️ Üst yan ve üst ön dişi aynı zamanda patladı, belki ondan huysuzdur diyeceğim ama gündüzleri hiç böyle değil 🤷🏻♀️