Meryy Kizlar bebegim 5 aylik. Dis cikariyoruz. Bidr oksuruk vardi klamoks kullaniyorum ,4 gundur Simdi acik yesil kaka yapmis. Surwkli gaz cikariyor sureklide kaka yapiyor ama bu sefer bildiginiz acik yesil parcacikli kaka ywpmis var mi bilgisi olan
Masalina12 Meryy benim kızım da yapıyor çok normal anne sütü alıyorsa genelde yediklerinizden de kaynaklı olabilir
Eflin_n Süt içiyor musunuz siz? Bizde de olmuştu. Doktora götürdük, daha kan vermeden doktor süt içip icmediğimi sordu. İçiyordum ve emzirdiğim için dokunmuş bebişe 😌
Meryy Masalina12 evet anne sutu aliyor. Daha onceleride yapiyordu arada ama.koyu yesil di. Bu baya acik renkli olunxa endiselendim
nergiz4155 Benim kızda yapıyor genelde mama içiyor günde sadece 30 cc süt veriyorum süt içindiğim için