Çocuğum 29 aylık üç gün önce tuvalet eğitimine başladık ama bir türlü tuvaletinin geldiğini söyletemedim yani çişi de gelse kakası da gelse asla söylemiyor ben sık sık götürüyorum ama çok sık götürdüğüm için artık gidip lazımlığa oturmak istemiyor😩 günde 7-8 kere üstünü değiştiriyorum aşırı bunaldım yanlış zamanda mı başladım diye düşünüyorum ama geceleri hiç ıslatmadı altını demek ki tutabiliyor diyorum🫣 tuvaleti geldiğinde söylemesi için neler yapabilirim deneyimli anneler yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏻