Bebeğim 5 ay 18 günlük mama ile besleniyoruz aptamil 120 cc içiyor , çok arada da beni emiyor maalesef ama gündüz mamyı içince aşırı kusuyor kilo kaybımız yok , gece içtiğinde hiç kusma olmuyor neden sizce bu kusma ne zaman biticek gerçekten bıktım ☹️☹️