Merhaba sevgili anneler 🌸
7 buçuk aylık dünya tatlısı bir kızım var. Henüz daha yeni lohusalık piskolojisini atlatmışken , bugün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. ikinci çocuğu istiyorduk fakat biraz erken oldu… Bebeğim kolikti zor bir çocuktu ilk hamileliğimde zor geçmişti sürekli tansiyonum yüksekti ve gebeliğim riskliydi.. şu anda nasıl olur bilmiyorum hem kızıma hem bu bebeğime yetebilir miyim bilmiyorum… karmakarışık duygular içerisindeyim…. Kızıma haksızlık mı yapmış olurum henüz çok küçük ve bana çok düşkün… şaşkınım hala inanamıyorum… bunları yazarken dahi gözyaşlarımı tutamadım.. Tecrübeli anneler iki çocukla nasıl oluyor anlatır mısınız?