balbocegiiii tetik bir kaç güne döndü benim ama kalıcı olabiliyormuş bazı kişilerde umarım öyle olmaz geçmiş olsun
Nereleregidem tetik üç hemen dönmüyor mu ya ben doğurur doğurmaz çikolataya kafamı gommustum. Sonra bı ölçtüm çok çıkmadı bir daha da ölçmedim
belus tetik bende gebelik şekeri vardı insülin kullanıyordum, doğumdan 40 gün sonra doktor insülin vurmayı bırakmamı söylemişti, o gün vücut hala kendini hamile gibi algılıyormuş. Ben günde 7 defa ölçüm 4 defa iğne yapıyordum çok yorucuydu şükür geçti.
balbocegiiii tetik yüksek geldi bana 163 ama siz yine de asıl bilen doktorlara sorun. 2.5 yıl oldu doğum yapalı kaç çıkıyordu doğum sonrası hatırlamıyorum
Femme1 tetik yani ben dogum yapali 4 ay oldu. Doğumdan sonra 3 gun yine cikti 150 i görmüştü ama hemem dustu dusene girdi . Sut olsun diye baya irmik hosaf ekmek ne varsa yiyordum tatlu falan
yamacmomss @“tetik”#p28202013hastaneden çıkarken doktorum normal dedi vallahi hiç takılmadım açıkçası sütüm yoktu yedim hep
tetik Nereleregidem ne kadar çıktı mesela ben ekmek yedim ama biraz fazla yedim 163 çıktı normalmi bilemedim
Nereleregidem tetik 1.5 sene de oldu tam hatırlamıyorum da 100 civari cikmisti sanki. 163 çok olmasa da biraz fazla ne kadar oldu dogum yapalı. Zaten aslında kendimize dikkat etmemiz gerekiyor ileride şeker hastası olmamak için ben hiç etmiyorum ama 😔
belus tetik benim doktorum böyle demişti, dahiliye doktoru, kadın doğum doktorum da artık kullanma demişti, ama alanında uzman dahiliye uzmanı olduğu için ben onun dediği şekilde hareket ettim