Yagmur_24 ya aslında doktorumuz kültür testine baktı bu mikrop antibiyotiğe dirençli bi mikrop her ilaç geçirmiyo demişti. Yine verdik kültürü bu hafta 3. Vermemiz bi türlü dogru sonuç çıkmıyo o kadar dikkat etmeme rağmen en son özelde yaptırdım dün devlet hastanesinde sıkıntı çıktı hep. İnşallah geçer bu sefer çünkü çok huzursuz gece ağlayarak uyanıyo iştahsız mama yemiyor