Karacaaaa Hanımlar 23 günlüğüz hiç durmuyor sürekli ağlıyor meme istiyor sürekli memedede uyumuyor kolik olaxilir mi ki acaba bu zamanlarda gaz ilacı kullanılır mı
Sdfcrbga Karacaaaa ben doğduğu günden beri veriyorum sap simplex ve maflor turuncu olan 27 günlük benimki de
sdslnby Karacaaaa benim kızımda 28 günlük uyumadığı zamanlar hep ağlamaya başladı sadece memede susuyo, hep memede durmak istiyo ayırdığımda uyanıp ağlıyo. Bende burda bekleyeyim.
ipeksiiimom Karacaaaa benim bebeğim de 27 günlük asla uyumuyor sürekli ikiniyor ağlıyor biogaia damla kullanıyorum ama hiçbir faydasını görmedim kolik bebekler belli saatlerde ağlıyormuş benimki tüm gün ağlıyor
fyz81 sdslnby benımkıde oyle ya soyle etrafa bakmıyor ıkı dk bakıyosa uyuyana kdr aglıyor yanlız degılmısım
06noname 15 . Günde bir başladı 3 aylık bebeğim hala akşam 8-gece 1 mızır mızır haftada belki bir günü iyi sakindir kalanı full böyle kolik bebeğin belli saatleri oluyor diye biliyorum allah sabır versin o zamanlar hiç geçmiyordu
Marsila Karacaaaa Valla bizde etmiyor canım dünya para döktüm yok bana mısın demiyor parayı çöpe kızımı da bir sürü ilaca maruz bıraktım
Karacaaaa Gldekpnci forbiome diye bi gaz ilacı verdi doktor probiyotik özemliğidi varmış işe yarar mı bilmem
Gldekpnci Karacaaaa probiyotık bikere kullandım sonra bida vermedim mahvettı çocuğu bağırsak duzene girmesi için daha çok sıkıştırıyor daha fazla sancı yapıyor biz Sab sımplex de çözüm bulduk 4 saatte 15 damla şeklinde ilerliyoruz
Marsila ipeksiiimom Benimki de öyle 8 saat ağladı durdu gece basliyir özellikle sabahlara kadar ağzıma etti kısaca hiçbir şey bir halta yaramadı bizde en gazlı bebek olma yolunda Nobel alır bizimki
entige 22 günlük benim bebeğim 3 gündür uyumuyo gaz sancısı var ağlıyo ıkınıyor memede uyuyo ayrınca ağlyo günlerdir uykusu yok damlada kullanıyoruz ama geçmiyo napicaz bilmiyorum doktor 3 ay sürüyor bu gaz durum dedi
acemiann Marsila yok yok bizimki daha beter 2 ay 10 günlük akşam 6 da başladı gece 4e kadar bitigim😭😭
Marsila acemiann Bizimki dün 16 da başladı sabah 7.50 ye kadar bittim tükendim.valla gün geçtikçe iyiye gitmek yerine kötüye gidiyor tuhaf valla