Mrvsmt2502 Mervetnl 8. Ayda uyku gerilemesi var bebeğiniz sanırım uyku gerilemesi yaşıyor. Bu tür kimyasalları bebeğinize vermeyin lütfen uykuyu devam ettirmesini öğretin. Bu gün uyku gerilemesi yarın diş öbür gün atak vs diye uyumayacak her kimyasallara mı başvuracakdın 😔
Mervetnl Mrvsmt2502 ben vermek istemedim doktor önerince fikir sordum. Öncelikle bunu belirteyim 😌 Gerileme yi yeni okudum sanırım ikis birleşince biraz tahammül edilemez oldu yorulunca da fazla geldi teşekkür ederim yorumunuz için yine de 🙏🏻
Mervetnl aura_meselesi_bu_sekerim sanırım çok yoruldum haklısınız sabrımda tükendi ama geçecek gün gelecek belki bugünleri de arayacağız 🙏🏻 Yapıcılığınız için teşekkür ediyorum
Betulsark Doga46 bilmiyorum sizde nedir ama koliklik ilk 3 ayda geçerse geçiyor ama bir gün bile devam ederse bi 3 ay daha sürüyor 3 aylık periyodik bir şey maalesef bizde koliktik 3 ay 1 günlükken sanki mucize olmuş gibi bitmişti hersey
Doga46 Betulsark o zaman bizimki 6. Aya kadar sürecek sanırım 4 ay oldu ilk günkü gibi değişen hiç birşey yok 😞
Betulsark Doga46 belkide atak dönemine girmiştir canım insallah öyledir 🙏🏼 mamsel rezene çayı tavsiye ederim biz öyle çok rahat ettik sadece iki hafta sıkıntı çektik
balcicegin_annesi Mervetnl ben kullanmıştım ama 1 buçuk yaş sonrasında iyi etkilemişti kısa süreli uykuları düzene girsin diye verdim düzene girdikten sonra bırakmıştım