Covid bitmedi ki.
Grip gibi herkeste var ama artık test yapılmadığı için bilinmiyor.Yani grip gibi normalleşti.Geçen ay teyzemler aile boyu covidliydi(Almanya da yaşıyorlar)biz Fransa’da yaşıyoruz burda da çok yaygın.Türkiye’den yeni döndük evet Türkiye’de de yaygın.Sadece önce ki gibi test yapılmıyor hepsi o.