nese18 Merhaba Esenyurt’ta memnun kalınan üslubu güzel çocuk sağlığı doktoru ve hastane önerisi olan var mı? Bebeğim 2 aylık bir doktor bulup sürekli ona gitmek istiyorum. Bebeğin takibini tek doktorla yapmak istiyorum.
glshekr nese18 Merhaba ben düzenli bir şekilde Reyapa gidiyorum. Doktorumuz Refika hanım, birkaç kez doktor olmadığı için Aysegul hanıma da gitmiştim.Gayet memnun kaldım ikisinden de.Ozel aşıları falan hep orda yaptırırım şuan 19 ayligiz