Acemimommm Sütüm yeterli gelmiyor. Yetmediği zamanlarda kullanacağım mama önerileriniz neler. Fiyatı hiç önemli değil en iyi mama önerisinde bulunursanız sevinirim.
ArvenMom Acemimommm sma comfort kullanıyoruz tek memnun kaldığımız mama diğerleri yaramadı ama her bebeğin gelişimi de farklıdır
Naz50 Acemimommm canım öncelikle mamaları deneyerek bulucan bebeğine iyi gelen kabız yapmayan ama Golden goat mama çok iyi kabız gaz yapmıyor sindirimi kolay dene istersen.
gizzzy35 Acemimommm benim sütüm 3 aylık civarında kesildi. O zamandan beri sma Optipro kullanıyorum içinde palm yağı da yok. Diğer bütün mamalarda palm yağı var maalesef iyi değil. Şuan 18 aylık hala günde 1 kere uyumadan içiyor
Fadimeeyyy Eğer gazlı bir bebek değilse bende aptamil kullandım, memnunum, ilk başlarda daha az gaz yapıyor diye bebelac gold kullandım. O da iyiydi. Sonradan gazı geçince aptamile döndüm.
Damlakrbg Benim kızımda 4 aylık. Prematüre doğdu. Yaklaşık 3 ay sonra taburcu oldu. Hastanedeyken sağdığım sütleri veriyorlardı. Eve çıktıktan sonra kilo kaybı yaşadı. Doktorda artık mamaya başlamam gerektiğini söyledi. Aptamil önerdi. Yaklaşık üç haftadır kullanıyoruz. Kilo almaya başladı onda sıkıntı yok ancak kabızlık yaptı. Önceden günaşırı kakasını yapardı ya da her gün. Ama şimdi 3-4 gün yapamıyor. En son annem zeytinyağlı pamuk denedi o şekilde yaptırdık. Ben de araştırmalarım sonucu hipp organik tercih ettim. Bugün aldım daha yeni başladık. Bakalım kabızlığa iyi gelecek mi? Tabi her çocuk farklı. Kimine iyi gelir kimine kötü. Denemeden bilemeyeceğiz. eğer Buda olmazsa sma deneyeceğim.
Acemimommm Damlakrbg aptamil çok yağlı bir mama. Palm yağıda var içinde kilo aldıktan sonra kullanmayın bence.
Damlakrbg Acemimommm yani daha yeni almaya başladı kiloyu. Fakat kabızlık oldu. O yüzden bıraktım. Sanırım gaz da yaptı. Ağır geldi sanki. Hipp organik deniyorum. İnşallah o iyi gelir.
gizzzy35 Enlsr hiç yaşamadik aksine hipp ve evolvia denemiştim onlar yapmıştı mahvetmişti hatta. Kilo alımı da güzeldi hala öyle 18 aylık 13.5 kilo 🥲 doğum kilosu 2.300 dü
Damlakrbg Annisko1 bende ona geçiş yaptım. Bebeğinizin kilo alımı nasıl hipp ile? Biz önce aptamille başladık kilo almaya başlamıştı. ama kabız yaptı. O yüzden hippe geçtim. Bebeğim prematüre olduğu için bir an önce kilo aldırcak mamaya ihtiyacımız var.
Annisko1 Damlakrbg benimki 3300 doğmuştu. Sütüm olmadı doğduğundan beri Hipp veriyorum normal kilo alıyor şimdi 2 aylık 5500 kilosu. Doktor her şey normal diyor kabızlığı da yok şükür.
Meri06_ Acemimommm mama deyince hipp diger mamalari tek gecer biraz maddiyatli ama gucunuz yetiyosa onu alin aptamil bebelac sma falan hepsinden iyi gaz sorunu yok demecek kadar az kiloyuda guzel aldiriyo diger mamalara gore şeker orani az ve organik olarak geciyo anne sutune en yakin o oldugu icin anneyide reddetmiyo biberonda lansinoh anne gogus ucuna uyarli onlada anneyi reddetmiyo