Merhabalar,
Dün gece ateşim 38e çıktı titreyerek uyandım, parol aldım sabaha doğru ateşim düşmüştü. Şu an tekrar ateşim çıktı, kemiklerim sızlıyor, ishal ve bulantı da yaşıyorum. Göğüslerimde sertlik, şişme ağrı vs hiçbir sorun yok. Bu mastit olabilir mi? Mastit geçirmiş olanlar cevaplarsa sevinirim. Teşekkürler 🙏🏻🙏🏻