Ervaduha Sen mı bebek mı çünkü benımde bebeğim yeşil kaka ve balgamlı kusuyordu tahlıl tetkik enfeksiyon çıktı 2 tane çapraz antibiyorik kullanıyor
esrahilal1 Ervaduha bebişimin ya bizimde kanda vardı enfeksiyon antibiyotik kullandık 7 güne tamamlamadım ama 3gün versim baktım iyi gibiydi, devam etsem mi acaba antibiyotiğe
Ervaduha esrahilal1 antibotiğini sakın yarıda kesme yoksa tekrar başa sarıyorsun canım bitirsin antibiyotiğini
esrahilal1 Ervaduha 7 gün demişti doktorumuz bends 4 gün falan verdim zaten hiç vermek istemiyordum :(