6 aydan küçüklere lokal yapıyorlar bildiğim kadarıyla, lokalde oğlumun çok ağlayacağını biliyordum hiç istemedim o yüzden, doktorlarımızda kesinlikle 6 aydan büyük olmasını ve geneli tavsiye ettiler, hatta 10-18 aylık dediler, bekledik biz de. Doktorların ikisi de prof.tu kendi çocuklarını da öyle yapmışlar güvendik.