keremaliii ben ertesi gün eve çıktım, doktorum 2. Gün hastanede kalmana gerek yok dedi. Gaz sancılarım 1 hafta kada devam etti ama 2. Gün itibariyle yürümemde falan bi sıkıntı yoktu, bebeğimi kontrole falan götürdüm hastaneye. Yalnızca 3-4 gün eğilip beşikten bebeğimi alamıyordum, sonra onu da yapabilmeye başladım. Doktorum 5. Gün sanırım kontrole çağırmıştı, dikişlerime bakmak için. Siz de bir görünün isterseniz. Ama her bedenin iyileşme süreci farklı oluyor, çok yakında daha da iyi hissedeceksinizdir. 🌺