Papatya-kzm Kızlar bebeğim 3 gün sonra 7 aylık olacak burnu akıyor arada öksürüyo çok ağlıyor emek istemiyor acaba atak mı ki acile götüreyim mi çok ağlıyor susuyorum kayınvalidem bişey olmaz diyo eşimde annem götürmeye gerek yok diyo ya abartma diyo
Aslan2103 Papatya-kzm benimkide oyle burnunu bol bol temizleyin bide acile goturun kulagina falan baksinlar. Geçen sefer benimki 2 kulagi enfeksiyon olmus antibiyotik kullandik 1 haftada anca iyilesti
Cankuzuannesi Papatya-kzm ateş 39 üstüyse götürmen gerekiyor dirençli ise ateş götürmen gerekiyor bir de eğer beslenemiyorsa emmiyorsa yemiyorsa mama almıyorsa kesinlikle götürmen gerekiyoe sakın kayınvalidene kocana itimat etme bu arada eşim doktor eşimin en yakın arkadaşı pediatrist geçen oğlumun ateşi oldu tam olarak bunu söyledi
Seren-karan Papatya-kzm atak olsa sürekli ağlamaz boğazı flan mı açıyor acaba bişeyi var ki çok ağlıyor olabilir
Papatya-kzm Cankuzuannesi iyiyiz çok şükür elhamdülillah salgın var dediler bişeyi yok dediler yinede kan verdik vitaminlerine bakacaz dediler şu an iyi çok şükür burnu tıkanıyor geniz akıntısı var şurup yazdılar calpol veriyorum arada
Cankuzuannesi Papatya-kzm çok sevindim canım benim çok geçmiş olsun sen benim dediğimi hiç unutma o belirtiler varsa direkt doktora🙏🏻
Papatya-kzm Seren-karan çok şükür bişeyimiz yokmuş salgın var dediler ateşlenirse getirin dediler şu an iyi elhamdülillah