subatmasalii ben tam 50 gün yaşadım , 50 gün ağlamaktan uyuyamayan 20-30 dk uyuyan 2 sat uyumayan bi bebeğim vardı kolik değildi gazı yoktu karnı toktu altı temizdi biz tavana asmalı salıncakta çözdük uyku sorununu, 3 buçuk aylık olana kadar kullandım sonra yatağına yatırıp uyutmasını öğrettim . 1-2 ay çekiyorsunuz kaçarı yok malesef uyku düzenini de 4 aya yakın oturtmaya başlayın sonra geç kalmayın