Pembela Ya türlü yapmıştım pek tadı tuzu yok kıymalı. Bugün akşam misafire koysam olur mu ki yoksa yeni yemek mi yapayım😒
Beyninizikullanmakucretsizdir Pembela sizin bile sevmediğiniz yemeği misafire vermek ne kadar doğru bilemiyorum 🤷🏻♀️
Zeynep11 Pembela kaynanam aklıma geldi. O da beğenmediği veya bayatlayan şeyleri misafirlere verirdi. Çöpe gideceğine onlar yesin diye..
Uykusuzhergeceeee Bence yanlış anladınız misafire yaptığı yemeğin tadı tuzu olmadığı için dünkü yemeği ikram etmek istiyor. Olur neden olmasın. Türlü için de baharat falan koysanız
NmalkoC Uykusuzhergeceeee bence siz yanlış anlamışsınz beyan gayet yemek yaptım tadı tuzu yok dünden kalan ziyan olmasın misafiremi yedirsem demiş 😂
bebitonunannesi_ Bizde misafire değer verilir dünkü yemek tadı güzel olsa bile dünkü yemek olduğu için misafire yeni yapılır,bana tuhaf dünkü yemeği indirmek
tineanigra Pembela pek tadı tuzu yok kıymalı. Misafirliğe gittiğinizde sizin önünüze koysalar ne düşünürsünüz ona göre karar verin
bebitonunannesi_ Pembela anladım canım,gelen kişiler yabancı değillerse kalan yemeği değerlendirebilirsin🤷🏻♀️
Ee011 Pembela valla canım bişey diyemem sana 2 bebemle daha ortada yemek yok misafiri sevmeme rağmen şuan biri gelecek diye aklım çıkıyor resmen kendi ailemi bile olsa artık zorlanıyorum yardıma gelirlerse ancak biraz tatlandır pilav cacık filan yap
Ebus2045 Pembela yani begnememissiniz bana çok doğru gelmedi. Zeytinyağlı yemek olursa ve en önemlisi güzelse yabancı olmayan kendimizden olanların önüne koyuyorum hep birlikte yiyoruz ama begenmedigim biseyse kendimde misafirede çıkarmam bı kaba koyup sokak hayvanları için ayrılan yerlere koyuyorum