Birisinebirisine Bebeğim 2 gündür emerken ııııııı diye ses çıkarıyor inleme gibi 7.5 aylık ama bunu uykuya geçiş için emdiğinde yapıyor sebebini bilen var mı?
Deletedmon_69 Birisinebirisine ay çok tatlı oluyorlar 😂 8 aylık benimkide hem konuşuyor aklı sıra hemde emiyor hemde uyuyacak bayılıyor o sıra çünkü😂 normal :)))
Mjora7 Birisinebirisine hehe uyku ninnisi sanırım. bizimki de uykuya dalmadan hemen önce emzik ağzındayken ıııı, ıııı, ııı diye söylene söylene uyuyor çok tatlııı.
Kizbebekannesii Birisinebirisine uyku saatini kaçıyor olabilrisin canım, uyku saati kaçınca yoruluyor uykuya geçerken inliyor benimki de