Nurumm12 Arkadaşlar el ayak hastalıgı altıncı hastalık gibi döküntüler de iz kalmadan geçiyor mu ya da önereceğiniz bir krem var mı
Nurumm12 Hellloooo Hellloooo Serapsfb hiç iz kalmıyor dimi bir şey kullanmadan öyle kaşınmadı bizim de çok nadir denk geldim
Nurumm12 Serapsfb yok yok inanıyorum bir tanıdık da geçiriyor da o hafif lekemde izler var dedi ondan şaştım kaldım ama daha yeni geçirdi on gün oldu geçer iyice ☺️