Arkadaşlar dört ay önce sezeryanla doğum yaptım. Benim sorunum dikiş yerlerindeki uyusukluk haricinde sol ayağımın üst kısmında uyuşukluk Var doğumdan beri hala gecmedi. Hamileligimde kan pıhtılaşmasından kaynaklı iğne kullaniyordum sürekli bacağıma vurduğum yer uyuşuk ama sadece bı bacagimda bu sorun var diğer bacağımdan da iğne vuruyordum ama onda herhangi bir sorun yok böyle bir durum yaşayan oldumu?