Merhaba arkadaşlar benim bebeğim normal mi yoksa bi sorun mu var bilmiyorum sadece acıktığı zamanlarda ve gazı olduğu zamanlarda uyanıyor bebeğim 2 aylık oldu korkup doktora götürdük kan ve kültür tahlillerimiz temiz çıktı korkmalımıyım sizce ? Bu durum 40’ı çıktıktan sonra oldu tabi kırklıyken asla uyumuyordu