Opecert benim eşiminde sürekli vermesi gerekiyordu düzenli olarak ama saatleri denk getiremedi bir türlü sıkıntıları da var artık baya bir artmaya başladı migren başladı çarpıntısı var damarları şiş baş dönmesi başladı işinden dolayı kan verdiğinde sonuçları bile ben almaya gittim işi de depremden dolayı çok yoğunlaştı yeni olduğu için bir yılı da dolmadı izin alamadı ayrıca burdaki kızılaylar da çok cins davranıyor adamlara ben çarşıya çıktığımda sordum kaçta kapanıyor diye eşim ona göre ayarlasın dedim adam 5 dedi eşim 4 de gitti alamayız demiş gitmişler neyseki bugün verdiler bugün de artık iyice kötüleşmeye başlayınca söylemiş geç gelicem diye kızılay sekizde açılıyor diye adamlara dokuz gibi gelirim demiş gitti kızılaya görevliler kahvaltı yapıcaz malzeme hazırlıcaz diye saat 10 a kadar bekletmiş öğlen gitti işe de bunu neden garipsediğimi de söyleyeyim ben istanbulda yaşadım sigara kullanmadığım dönemde düzenli verirdim ve ne sabah saatlerinde ne de akşam saatlerinde bir savsaklama vapıp da bekletmediler o kadar insanla uğraşmış olmalarına rağmen ne zaman gitsem güler yüzle ilgili bir şekilde kapatması gereken saatten önce kapatmadan herkesle ilgileniliyordu burda eşim diyor sanki kan vermeye değil kanlarını almaya gitmişim gibi hayvan gibi davrandılar diye çadırın bulunduğu yer de küçük biryer öyle dolu dolu insan gelmiyor da oraya günde toplasanız 20 kişi anca yani neyse ki bugün verdi 3 ay rahatız