yagizalptm Kızlar sezaryen olalı 8 gün oldum biraz daha iyiyim çok şükür ama dikişlerimin üstünde bi uyuşukluk ve his kaybı tarzı bir şeyler var yaşayan oldu mu
enercisizkaldimanne yagizalptm 2. Sezaryen, 7. Aydan sesleniyorum uyuşukluk hâlâ var canım korkma 🥰 ilkinde bu kadar yaşamamıştım ama bu doğumda 7. Ay oldu hâlâ devam ediyor
Masalina12 yagizalptm o 4 5 aya kadar kalır zamanla geçer bende 100 günüm oldu ama hala uyuşukluk. Var
enercisizkaldimanne Minmini kıızz tam tersi ilkinde 15 gün yataktan kalkamadım, ikincisinde valla 2. Gün koşardım o kadar iyiydim 😀
Minmini enercisizkaldimanne yaaa süper ay çok sevindim şu an bebeğim küçük ama ilerde istiyorum nasipse 🥹🥰🥰
enercisizkaldimanne Minmini benimde hep korkuttular 2. Çok zor diye ama asla öyle değilmiş. Belkide yaşayacaklarını bildiğim için daha kolay adapte oldum bilmiyorum ama çok kolaydı🌸🥰