Enes2019 çalışmaya başladığım için 9 aylıkken kreşe verdim kızımı. Her uykudan önce emer, kucakta pışpışla uyurdu. İlk iki hafta neredeyse uykusuz geçti gündüzleri. Huysuzlandı, mızmızlandı, uyumuşken uyandı ama alıştı. Şu an 11 ay 1 haftalık ve ben yanında olmadığım sürece gündüzleri aramıyor kendi kendine uyuyormuş kreşte. Evde en fazla 45 dakika uyuyup kreşte 1.5-2 saat uyuması da cabası 😊 sözün özü, sabredin, alışacaktır 😊