Aselimmm52 Kızlar iki hafta önce kızım grip oldu antipiyotik öksürük şurubu kullandık tam geçti çok şükür dedim bugün daha beter boğazları dolmuş burnu akıyor sürekli ağlıyor çok da dikkat ediyorum nasıl tekrarladı böyle ya🤦🏻♀️😢😢
34663466 Aselimmm52 canım bu hastalık Boyle tekrar gotur cocugu bı kan verdır benim bebegım de aynı oldu kan verdık ıgne kullandık sımdı bıraz toparladı yenı