kosepelin Kızlar son 2 gündür bebeğim gündüzleri uyumuyor uyusa bile 10 dk da bir uyanıyo normalmi sizce haftaya çarşamba 40 günlük oluyoruz 😮💨🙏🏻
Abaegrk kosepelin benimde öyle. 1 aylıkken gündüz uykusu kaçtı şimdi 2 aylık geceleri düzenli ama guzduz uykuları hep kısa ve zor. Huyu böyle diye idare ediyorum artık
mzzz kosepelin gazı mı var acaba canım belki o rahatsız ediyordur yada kucaginiz uyuyup beşikte mi uyuyor bu şekilde kucağınıza uyutabilirsiniz
Abaegrk kosepelin ben 3 saatte bir veriyorum nerdeyse tüm gün uyanık Max yarım saat uyuyor gelişimi normal ama
kosepelin Abaegrk bende 3 saatte bir veriyorum 5. Hafta atak haftasındamı nedir ondan uyanık sanırım çözemedim
kubra23_ kosepelin Bizde aynı 2 gündür gündüzleri uyumuyo inat ediyo bende anlamadım mamayı ne kadar veriyosunuz bebeğininiz kilosu ne acaba
kosepelin kubra23_ en son 5 kiloydu 1 ay 8 günlük beni emiyo 10 ar dk sonra emmesine göre veriyorum değişiyo
Abaegrk kubra23_ ama geceleri bazen 5 6 saat aralıksız uyuyor o zaman 120 değil 150 yaptığımda oluyor duruma göre