Merhabalar, bizim oğlumuz 3 yaş 7 aylık Şuan.
Cümleler kurmaya yeni başladık yani akıcı olarak bir olay anlatamıyor genelde soru cevap olarak almaya çalışıyoruz cevabı. Önümüzdeki hafta yarım gün kreşe başlıyoruz nasipse.
Küçük bir villa bi bölümü GYM bir bölümü sınıf gibi etkinlik odası gibi.
Haftada 3 gün olarak sabah 9/13 arası olacak.
Grup öğrenci sayısı 6/8 kişilik.
Ortalama 2 saat jimnastik 2 saat sınıf dersi görecekler.
Sizce şartlar nasıl bilmem gereken bi süreç var mı benim.
İlk hafta nelere hazır olmam gerekiyor