beybiliko ArzuErsoy kulağı daha küçücüktür, ben 1 yaşında kızıma toka takınca bile çekip atıyor kafasından, benim küpelerimi de çekiştirip durdu, biraz daha büyümesini bekleseniz, 3 4 yaşta tamamen bilincinde olur
traineemom ArzuErsoy ben küpe işini aklı erince ya da kendi isteyince diye planladım öyle de oldu. 3 yaşına yeni girdiğinde arkadaşlarında keşfetti ve istedi. Ona nasıl takılacağını, canının yanabileceğini, nasıl kullanacağını falan anlattım her şeye rağmen istekliydi gittik deldirdik. Anlık biraz ağladı hem tabancadan çıkan ses ürküttü hemde acımıştır illa. Sonra alıştı🥰
Oykusmummy ArzuErsoy çok erken çok erken. Büyüdükçe deliğin yeri değişiyor. Çekiştirerek çıkartmaya çalışması da cabası. Ben 2 yaşına girerken deldirdim o da kızımın zoruyla. Kendisi çok istedi çok ısrar etti o şekilde gittik taktirdik. Kendisi de seçti rengini falan 😂 böyle daha güzel oluyor canım biraz ağladı sonra geçti unuttu gitti 😊
Uykusuzanneler ArzuErsoy 1 yaşından önce önermiyorlar. Deldırırken bile 1 yaşından küçüklere delmiyorlardı 1 yaşında deldırdım ben kızımın kulağını.
ArzuErsoy Korkum acı hisetmesin kulak kıkırdakları sertleşmeden yaptırıyım acı cekmesin yavrum dedim ama
enercisizkaldimanne ArzuErsoy kızım olsaydı ben kendi tercihine bırakırdım açıkçası 🤗 benim kulağımı bebekken deldirmişler, büyüdükten sonra 2 tane daha deldirdim ama sonra sevmediğimi fark edip takmayı bıraktım hepsi kapandı 😀