BirPatiSever 23 bine kadar bi klima bakıyorum. Hem Daha az elektrik yaksın hem güzel ısıtsın istiyorum. Bu fiyata hangi marka ve model tavsiye edersiniz
Ceycey001 BirPatiSever aaaa ben geçen nerde gördüm tam hatırlamoyorum 2 iç ünite tek dıs üniteye baglı o fiystlsrdı bi aratırın ama marka model hatırlamıyorum sanırım instagramda bugun evime ne aldım var o indirim sayfasında gördüm
Ceycey001 BirPatiSever ama marka önerin derseniz sıcak memelekette yasıyan biri olarak kesinlikle hem ısıtma hem sogutma baymaktan şaşmayın kşme aldırdıysak cok memenın dua ediyorlar