Hanımlar aylık kontrolden geldim. Kendi hemşiremiz olmadığı için bir başka hemşire oğlumun kontrollerini yaptı. Kilosu 8.200 çıktı. Bu arada kızlar sütüm yok 30 cc bile çıkmıyor hipp marka mamayla besliyorum. Mamayı kaç defa veriyorsunuz dedi 4 defa dedim oooo çok dedi ne yapmalıyım deidm mama yerine sadece ek gıda dedi. Zaten oğlumun kahvaltısını yaptırırım düzenli öğlen meyveli yoğurt yer muhallebi yaparım akşam biz ne yerse onu yer. Ek gıda yiyişi kötü değil. Mama verirsen ek gıdayı reddeder dedi. Ek gıdayı zaten veriyorum onda bir problem yok. Sütüm yok diye mamada verme sadece ek gıdayla besle demeye çalıştı bana. Bana çok saçma geldi. Bebeğin kilosu 8 aylık bir bebek kadar dedi abarttı. Bir önceki hemşeridem de kilosu az mamayı siklastiralim demişti ben kime inanacağım. Birinin dediği birinin dediğini tutmuyor kızlar.