zeynepmelinda Bebeğimin 5. Gün göbek bağı düştü 5 gün oldu zıbınında hala nokta nokta kan var normal mi?
Benanneoldum_ zeynepmelinda Eczaneden temizleme seti alabilirsin alkol var içinde mendili de var onunla temizle. Ama kan akiyosa azda olsa k vitamini iğnesi yaptırsan daha iyi olur acilde yaparlar
Eliftucee Aynı problem bende de oldu 1 haftalıkken göbek bağı düştü ama iki üç gün kan geldi doktoruna söyledim. Doğduğunda yapılan k vitamini iğnesini tekrarladılar. Ondan sonra tamamen durdu kanaması
Benanneoldum_ zeynepmelinda Bebeğim göbek bağı düşmeden öyle az az kan gelmişti k vitamini yaptırmıştım acilde