Sumeyyaagca tam 2,5 aylık bebegım ve doğduğu günden beri sabah 5 e doğru uyuyor kolik bır bebek bazen oturup ağlıyorum o derece yoruluyorum ama artık alıstım gündüz uyumaya çalışıyorum sırf bu yüzden gece uyumadığı ıcın işe bile başlayamadan ucretsız ızne ayrılacağım 4 yaşında kızım var o da gündüz uyutmuyor