ipekvera starwomen ben biraz yumuşak yüzlüyüm. O dikkat etmese de benim dikkat edeceğimi biliyor sevmediği şeyleri yapmamaya.
Birdunyabircennetannesi ipekvera Siz kabul etmişsiniz ama içen birini Evet eşinizin bırakacağım demesine güvenmişsiniz ama 🤦 Kendi isteği yoksa bırakamaz İçten bırakma isteği olması lazım Mesela ben hamileyken bıraktım ama hiç bırakmak istemiyordum Doğumdan sonra başladım Çünkü kafada bitirmemiştim 🤷
ipekvera Birdunyabircennetannesi p bırakmadan önce sigara içen biri istemiyorum demiştim. O zaman evli değildik sadece konuşuyorduk. Güya benim için bırakmıştı. Bi ara ayrılmıştık o sıra tekrar başladı. Sonra onun gibi kaç kere bıraktı bıraktı geri başladı.
Nurxxx çok illet iğrenç bisey ya benim eşim benim için herşeyi yapar gözünü kirpmaz ama bu lanetten kurtulamadı çok çabaladi ama yok azaltsa bile yine içiyor nikotin bağımlılığı çok tetikliyor bende bıkmış durumdayım iğrenç kokuyor ama onu can evinden vurucam cinselliğe aşırı düşkündür yatagin ortasında birakiyim da bi gorsun dünya kaç bucak 😠😂 leş kokuyor ya tiksindirici bi durum icmeyene
ipekvera Nurxxx ben de diyorum sen bana taa evlenmeden önce söz vermedin mi niye sözünü tutmuyosun diye. Diyor sana verdiğim her sözü tuttum, tutarım, ama bunu yapamıyorum. Bırakamıyorum en iyisi boşver diyor şimdi de.
Merve_boylu ipekvera içen zor bırakır öncelikle eşinin istemesi lazım. Benim eşimde içiyor nişanlıyken evlenince bırakırım dedi Askerden döneyim bırakcam dedi çocuk olsun bırakcam dedi hepsi oldu şimdide çocuk büyüsün diyor 😅 artık bende bıraktım kendi haline
Grupyildizi Bejim esim ölumden dondu iki kez sigara yuzunden cigeri söndü koltuk altindan canli delip tup taktilar ve ciger ameliyati oldu ama yinede sogarayi birakiyor 8 ay snra yine basliyor yine basladi okadar kavga ettim ki beni donlemiyo ondan olmadigin soyluyor bende biraktiramadim gecen dedim ya onu birak yada beni
ipekvera Grupyildizi yukarıda bir arkadaş bir ilaç söyledi. Onu içen sigaradan soğuyormuş. Bir onu deneyeceğim.
Alerjikrinit starwomen yine de bi yerde kendinde bırakma isteği vardır sigara birinin istemesiyle bırakılacak bir şey değil gerçekten
starwomen Alerjikrinit vardı demek ki ama eşim resmen bağımlıydı resmen yiyordu ailesi, arkadaşları da çok şaşırmıştı. Kuzeni sen bile bıraktıysan çoğu kişi bırakır demişti
Alerjikrinit starwomen ne güzel bende hamileyken bıraktım şimdi geri başladım . Kokudan rahatsız olman onu teşvik etmiştir ama kesinlikle.
nrslkvnc ipekvera ben hamile kalmadan önce içiyordum. Hamile kaldığımı öğrendiğim an bıraktım ve hiç içmedim. Eşime tek söylediğim şey çocuğum için ben bıraktıysam sende bırakıcaksın yoksa sigaralı ellerinle çocuğa dokunamazsın ve aynı odada uyuyamazsın. Hamileliğimin 8.ayında bıraktı 😊 4 aylık bebeğimiz hiç ağzımıza sürmedik 🙏
ipekvera nrslkvnc bana da güya bebiş doğmadan bırakacam dedi, daha da çok içmeye başladı. Yarım saatte bir sigara içmeye çıkıyor balkona 😒
Minel-inannesi ipekvera sigara yada bagimliliklari birakmak tamamen irade meselesi. İnsan istedimiydi dagi deler derler ya o hesap. İcinden gelmiyosa napsan boşa
ipekvera Minel-inannesi bir insan neden hem canına hem malına zararı olan bir şey ister gerçekten ben anlamıyorum. Bağımlılık çok kötü bir şey. Allah ıslah etsin.