Alpbaby Çok dönüyür yüzüstü yatıyor düşüyor diye 7 buçuk aylık bebeğimi pusette uyutuyorum 1 haftadır sünnetli bebemi zarar görmesin pipi diye bormale dönebilir miyim
Omeraslan Alpbaby İlk üç gün karton bardak koysanız iş görürdü aslında 😊 eski düzeninize dönebilirsiniz. İyileşmeye çoktan başlamıştır
smygl Alpbaby normal yatağında yatır dönse de sorun yok kendi haline bırak, bizde sünnet yaptırdığımızda dönüyordu. Doktor canı acısa zaten belli eder kendi haline bırakın dönebilir demişti. Ben karton koyuyordum yine
Oglum00 Alpbaby sizin bebeğiniz büyükmüş biz 2 buçuk aylıkken sünnet yaptırdık. Sormuştum doktora nasıl tutmalıyım nasıl yatırmalıyım vs.diye. hiç sünnet olmamış gibi davranın demişti bizde öyle yaptık. 2. Gün düzelmeye başladı zaten
Azizeumut Canım dönse de sorun yok o pipisini geri ittir her bez açısında yapışıklık olmasın diye bizde 15 gün önce olduk şükür iyi ama dikişleri duruyor daha oğlumun her bez acmamda masaj yapiyorum
1_erkekannesi Azizeumut Herkes sünnetten sonra masaj yapıyor mu merak ettim. Yoksa sizinki özel bir durum mu
Ecer Ben de 5 aylık yaptırdım. 3.gün normale döndü. Karton bardak kesip koymadım. Dr gerekli görmedi. Sadece beze yapışmaması için her alt açmada kremi çok düzenli kullandım.
Azizeumut 1_erkekannesi vallwhi canım bilgim yok biz devlet Hastanesi’nde olduk dikişli Dr hep geri ittir yapışıklık olmasın dedi bnm de ilk tecrübem