Merihaysesonmez 239195 bizde bu gün başlayacağız inşallah fayda görürüz 😿 rahatlatır oğlumu inşallah çok üzgünüm
Merihaysesonmez gizemmas0 maalesef görmedim hatta daha kötü oldu, çocuk alerjiye gittik süt diyeti yapıyoruz 3 hafta yapacağız oğlumda büyük oranda düzelme var gazı hala oluyor ama eskiye göre çok daha iyi bence bi alerji uzananına gitmek gerekiyor
Merihaysesonmez arennehir mukuslu kakası vardı çok gazlıydı gaitada reduktan madde baktırdık pozitif geldi süt ürünü yediğim günler aşırı huysuzlanıyordu çok sesli kaka yapıyordu emerken karnından sesler geliyordu aşırı huysuzlanıyordu