nehir_ anlattiklarinizi bende yasadim kizim 1-1,5 aylikken. Ama hic mama vermedim ben sadece sütümü sagip veriyodum emmedigi icin. Meger kizimda Kolik varmis gaz sancisi cekiyomus biberonla verdikxe daha cok gaz yapiyomus. Hemen sagmayi biraktim 3-4 saat sakinlestirdim ayakta gezdirerek, sakinlestikten sonra mememi verdim. Simdi iki bucuk aylik atlattik cok sükür sagmiyorum artik.