Nerden baslasam anlatmaya bilemiyorum su an ama ozellikle son 3-4 gundur bebegim memeyi emmek istemiyor , memeyi gorunce agliyor...gece sorun yok, uykuluyken emzirip yatiriyorum ama gunduz uyanikken emmiyor...bugun iki saat direndim emsin diye ac biliyorum agladi emmedi, hopladim , zipladim sonunda pes etti , yoruldu emdi...ben emzik kullaniyorum maalesef...bir de gece uykusuna gecerken bebegimde yine bir kriz ani oluyor o zamanda biberonla sutumu veriyorum, sagilmis sut yoksa mama veriyorum oyle uyuyor...bu arada bebegim henuz 1 ay 24 gunluk...en bastan alistirdik emzige, biberona simdi meme reddi yapiyor iste,...esime soyledim artik vermeyelim emzik, biberon diye emmiyor dedim aksam goruyorsun...olsun napalim emmezse sutunu sag ver nolacak diyor...oyle nereye kadar dedim tek sagmakla sutum de biter...biterse de mama veririz ne buyutuyosun tek mamayla buyuyen bi suru cocuk var diyo...o kadar sinirlendim ki kavfa ettik....mama vermek kotu bir sey degil tabiki ama zorunlu durumlarda verilmeli, sutum olmayabilirdi, bebege yetmeyebilirdi , kilo alimi olmayabilirdi...o zaman tamam...ama bizimki keyfi...kendime o kadar kiziyorum ki neden direnmedim en bastan cevreme , en basta da esime karsi emzik ve biberon konusunda...cok tedirgin ve mutsuzum ....simdiden sonra nasil vazgecirebilirim bebegimi bu ikisinden...uzun sure emzirmek istiyorum cunku kizimi:(((