nvysl kadın doğum doktoru ile görüşüyorsunuz size hangi korunma yöntemi uygunsa ona yönlendiriyor bende kansızlık vardı spral takmamı önermedi kayma veya kan yönünden sıkıntı yaşarım diye en uygunu emzirdiğim için 3 aylık iğne olur dedi eczaneden kendiniz 75 TL ye alıyorsunuz 3 aylık iğne deyip daha sonrasında sağlık ocağında veya başka bi yerde kalçadan vurduruyorsunuz sizi 3 ay koruyor ve ilk vurdurdugunuz zaman adetli olmanız lazım adetin ilk günü vurdurup daha sonrasından 3 ay sonra hangi gün vurdurduysanız tarih olarak o zaman gidiyorsunuz ben bu ay 19 unda vurdurdum ocakta 19 unda tekrar vurduracagım mesela ne zaman vurdurduysam o zaman yumurtalıklarınızı donduruyor çok güzeldir yöntem istediğiniz zaman iğneyi bırakıp hamile kalabilirsiniz benimse tekrar bebeğim oldu 🙏🏻💕