mrsfly o kadar iyi anlıyorum ki sizi. 3 aya kadar ben de öyleydim. Hele bir gün oturarak uyuyakalmışım, eşim emzirmem için uyandırdı, emzirdikten sonra tekrar uyucam di mi falan diye sormuşum, hatırlamıyorum 😅 aralıksız 1 buçuk saat uyumuşumdur en fazla.
3 aylık olduğundan beri gece uykusu düzene girdi, hem yatağında uyuyabiliyor, hem de 3-4 saat falan uyanmadan uyuyor. Gece uyanınca da uykuya dönmesi kolay oluyor. Uyanıp emzirip tekrar uyuyabiliyorum yani.
Zor ama biraz sabredebilirsiniz. Şu da var. Eğer gerçekten dinlenemezseniz sütünüz de etkilenir. Günde bir sefer mamadan bir şey olmayabilir tabii ama biberonun ya da emziğin meme reddi yapma ihtimali her zaman var.