inscnmya Kızlar 63 gün önce normal doğum yaptım. 2 gündür ara ara cok yogun olmayan ama tam kırmızı şekilde kanama görüyorum. Bu adet midir nasıl anlarım? Abdest,namaz için önemli. Özür kanı mı adet kanı mıdır konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
inscnmya ipekvera adet mi bu bilmiyorum ama 40ımdan sonra 1 hafta 10 gün kadar kanamam devam etti. Ondan sonraki ilk kanama. Adet mi bilmiyorum bende yani
ipekvera inscnmya aynı durum bende de oldu. 40.günde bir kanamam oldu. Şu an 61.gündeyim. Hiç adet görmedim. Galiba o kırkdaki adet kanamasıydı.
hnnl Bende 40 kım çıkınca kızlarında hemen affet oldum oğlumda tık yok 2 aylık oldu çok şiş karnım olsam rahatlasam ona göre korunma yöntemleri baksam kafamda deli sorular onlarda oldum oğlumda niye yok saçma gelecek ama cinsiyet etkiler mi
hnnl inscnmya canım sanırım 3 aylık iğne varmış onu adet olmadan yapamazlarmia birde sprail oda özel adetsiz takıyormuş doktorum özelde benim ama taktırmak istemiyorum çok para alıyorlar doğumda yeterince 😀soğan eleğine çevirdiler zaten
hnnl hnnl inscnmya eşim 3 ayda bşr geliyor ama gene de eşim tel korunsa da kendimden korunacağım o ben korunayım diyor ama güvenmem asla